Vi håper du vil elske alt du bestiller hos oss, men ikke bekymre deg hvis noe ikke stemmer, du har 30 dager på deg til å returnere, eller bytte den samme varen til en annen farge, størrelse osv. (så lenge som det er samme pris eller lavere).

Vi gir deg full refusjon (eller forskjell, hvis noen, ved bytte) på samme måte som du brukte til å betale, og alt vi ber om er at varene returneres i perfekt stand. Dette betyr: ren, ubrukt, uvasket og ha alle merkelappene på. Varer som returneres til oss i en ikke-selgbar stand, vil ikke bli refundert og kan sendes tilbake til deg.

Vær oppmerksom på at med mindre vi har gjort en feil, kan fraktkostnader ikke refunderes.

Siden Norge er utenfor EU, tar posten et gebyr på 160 DKK for tollbehandling av returpakken din, som trekkes fra refusjonen din.

Når du returnerer er det viktig at du skriver vårt VOEC nr: 2043599 på pakken og at det er en retur av "Dåpsklær" med varekode 61112090. Du kan også se denne informasjonen på postetiketten på pakken din.

For alle forespørsler, send oss en e-post på support@oliprik.com.

Hvordan returnere eller bytte

    1. Send oss en e-post på support@oliprik.com for å varsle oss om bytte eller retur. Du kan enkelt trykke svar på e-posten med ordrebekreftelse og varsle oss der. Hvis du skriver til oss i en egen e-post, vennligst oppgi bestillingsnummer, navn, adresse og telefon.
    2. Pakk plagget i den originale esken (vi vil virkelig prøve å holde avfallet til et minimum, så vær så snill å ta hensyn til miljøet og gjenbruk emballasjen vår så mye som mulig).
    3. Fyll ut et notat med årsaken til at du returnerer varen, for eksempel "For stor" og hvis aktuelt detaljene for den nye størrelsen eller fargen du ønsker i bytte. Ta med lappen i pakken. Send oss gjerne denne informasjonen via e-post til support@oliprik.com.
    4. Når du returnerer er det viktig at du skriver vårt VOEC nr: 2043599 på pakken og at det er en retur av "Dåpsklær" med varekode 61112090. Du kan også se denne informasjonen på postetiketten på pakken din.
    5. Ta med pakken til ditt valgte postkontor eller hentested og send den til: OLI PRIK S. Schandorphs Vej 16B DK-2800 Kgs. Lyngby Danmark (Husk at det økonomiske ansvaret for returen er ditt inntil den når oss.)
    6. Når returen din er mottatt, behandlet og godkjent av oss, vil vi be banken din om å behandle en refusjon. Dette gjøres innen 14 virkedager og vil vises på din neste kontoutskrift, avhengig av utstedende banks behandlingstid og/eller faktureringssyklus - vær oppmerksom på at vi ikke kan påvirke dette. Refusjonen din betales med samme betalingsmåte som du valgte for kjøpet.